Mijn Wbtv

Wat is Mijn Wbtv?
'Mijn Wbtv' is een digitale omgeving waarin u al uw Wbtv-zaken snel en eenvoudig kunt regelen. U kunt er bijvoorbeeld een verzoek tot inschrijving, specialisatie of verlenging van uw inschrijving indienen, uw eigen gegevens beheren en uw PE-punten registreren. Op 'Mijn Wbtv' ziet u ook eenvoudig de status van verzoeken die u bij ons heeft ingediend.
 

Hoe kan ik inloggen bij Mijn Wbtv?

  1. Ga naar: http://wbtv.rvr.org;
  2. Log in met uw DigiD. Als u nog geen DigiD heeft, kunt u die eenvoudig aanvragen via www.digid.nl;
  3. U komt na het inloggen op de startpagina van 'Mijn Wbtv' en u kunt direct aan de slag.


Hoe werkt Mijn Wbtv?
Alle informatie vindt u in deze handleiding


Waar kan ik documenten uploaden?
U heeft een brief ontvangen van Bureau Wbtv waarin u gevraagd wordt stukken te uploaden. Om dit doen gaat u naar uw persoonlijke startpagina. Onder ‘Mijn dienst(en)’ zoekt u de desbetreffende dienst op en klikt u op ‘Documenten’. Onder ‘Categorie” geeft u het soort document aan en uploadt u het document. Nadat u heeft opgeslagen, kunt u nog een document uploaden of het eerdere document verwijderen.
Zorg ervoor dat u de benodigde documenten van tevoren heeft ingescand en op uw computer of laptop heeft opgeslagen. Dat maakt het gemakkelijker om vanuit 'Mijn Wbtv' de gevraagde stukken te uploaden.